tiistai 14. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä?????

Yks ainoo ihminen toivotti mulle eilen hyvää ystävänpäivää ja seki oli Jonas :D Oltiin eilen Acken ja Jonaksen kanssa Siuntiossa Turvapassikoulutuksessa. Oli muuten ihan kiva reissu :) Jätkät ei tehny tyyliin muuta kun söi ja sit ne kiusas mua mun "syömättömyydestä" :(((( Ei kannata jättää elämää mun käsii tai pistää mua elvyttää jotai. Se peli on menetetty siin vaihees :D En oppinu elvyttää mut sammuttaa tulipalonj kylläkin :) Nyt muutama kuva.


Mun uus rakkaustee♥ Päärynää ja omenaa♥


Jampula♥

Leikin panoraama toiminnolla :D

Hälsningar från Sjundeå! :D
Oli kyl ihan kauheeta ajaa sielt eilen illemmal viel takasi ku se saamarin lumipyry alko. No onneks oli kivaa matka seuraa :)
Minkä takii kaikil radiokanavil höpötetää aina samaa aikaa? Mistää ei tuu mitää kuunneltavaa tai sit kaikilt tulee jotai iha hirveetä shaibaa? Meidän matkan suuria mysteerejä ja ihani väittelyitä :)

Mä olin lähes koko viime viikon kipeenä, sen takia kuvasaldo noin onneton...
Nyt mä en kaipaa mitään muuta kuin mielellään yli 12 tunnin yöunet vaikka viikonloppuna ja nyt hetimiten jotain murkinaa :) Lauantaina ois tarkotus mennä aamu 11 kampaajalle, Maarit pääsee taikomaan :P Korsosta Jumboon ja Jaakon kaa leffaa ja ostoksille, illalla Paroniiiiiiiii♥ :) Voiku Ciakin tulis♥ Ois niiiiiiiiiin  paljon rennompi olla ku vaa sillee et minä ja kymmenen jätkää :DD No kattoo nyt et mihin suuntaan tää lähtee rullailee :)

Tätä odotellessa :D Kuva noin kuukauden vanha :D Nyt mä livistän! Heipparallaa!!

Rakkaudella
Miyya♥

4 kommenttia: