maanantai 6. helmikuuta 2012

MP-messuilua ja muuta viikonloppu jubailua


Tarviin tollasen kolmipyöräsen :DDDD


Toi ois mun mopis jos joku ois :D


Artic cat :P







Pieni takarengas PVs :D



Trial-pyörä

Ja apupyörä mallina

Toi mustang.....♥♥♥

Ainoo bmw s1000r jonka kelpuuttaisin :D


Tää pikkunen halus posettaa mulle :D Kui lutunen :))))

Vanhempaa kalustoa

Ja kotkaa

Pienempiä kotkia

Ja 200cc duke ♥


Jami-hurja sähkömopo kuski ;D



Ja enskaa kävästii kattoo

Oli kyl ihan kivat messut :) Mun maulle ois ollu sopivaa jos ois ollu enemmän rahaa ja krääsää myynnis :D Oisin tyhjentäny ne kaikki ihanat kojut :3 Aika jees oli kyl perjantain ajella siin ennen kaheksaa aamul koiviksen kohal stadii ku nopeutta oli huimat 40km/h ja edessä rytisee. Takas lähettii vast illal puol kasin aikaa ku Petteri laitto Jamille viestii et lähetää myöhemmi ku kaikki Tuusulan väykät ja kehät kaikki ihan tukos. Oli kyl aika karuu ajaa motaril ku joka penkas autoja :/ Me selvittii kumminki ehjinä kotiin saakka.

Ducatiiiii :P

Se 200cc duke kiitos nam!


500cc kotka

Iha selkeesti toi kolmipyörä ois mun peli ;D



Taas aika kuvapainotteista :D No ei se väärin ole. Nyt vaa odotellaa pääsiäist ku sillo American car show!♥♥  Saan ottaa kuukauden palkan mukaa :D Yhes kojus mulle tyrkytettii sähkötupakkaa, mut en sit viittiny ostaa ku ei noist tiiä ;/ Nyt vähän eilisen kuvia.














Tästä tulee jotenki niiiiiiin mahtava bilefiilis♥ Mulla ei oikeestaan nytten olekaan muuta... Voisin haluta ihmisiltä postausehdotuksia! Eli kommenttia kehiin!
Rakkaudella
Miyya♥

4 kommenttia:

  1. Ihania noi talvimaisema kuvat :-)

    VastaaPoista
  2. Ooo ihana blogi, ei sellane turhanpäiväne tyttöhömpötys vaan oikeesti asenteelline ! :----D Meikäläinen jäi lukemaan.

    VastaaPoista